آموزشی

*آموزش مجازی فوتبال 

*تغذیه

*بدنسازی

آموزش مجازی فوتبال

تغذیه

آموزش مجازی فوتبال

آیا می‌دانستید در هر ۱۰۰ کالری بروکلی میزان بیشتری پروتئین نسبت به استیک وجود دارد؟! اما چطور؟
چون ۱۰۰ کالری بروکلی تقریبا ۳۰۰ گرم خواهد بود. اما استیک تقریبا ۵۰ گرم می‌شود. خнайти работу в перми ن در رژیم به چه کاری میhttps://myvulkan-clubs.com/novomatic/ب دقیقا این در رژیم به چه کاری میاد؟
وقتی رژیم با محدودیت کالری دارید هر ۱ کالری برای تامین سوخت مورد نیاز بدنتان نقش مهمی دارد. اگر بدنبال احساس سیری بیشتر در این نوع رژیم هستید باید برای سبزیجات اهمیت ویژه‌ای قائل شوید.

تغذیه

عوامل زیادی موجب عدم نتیجه از تمرین می‌شوند اما عواملی که در تصویر می‌بینید اصلی‌ترین عوامل هستند، که افراد زیادی آنها را فراموش می‌کنند.
پیش از شروع هر ورزشی هدف داشته باشید، می‌خواهید سیکس پک داشته باشید؟ این یه هدفِ و برای رسیدن به اون موانع رو کنار بزنید.
مهم‌ترین قسمت هر ورزش تغذیه هست، شما نمی‌توانید هر روز فست فود بخورید، انتظار داشته باشید در زمmedadviceید مثل یک حرفه‌ای ورزش کنید. زیر نظر یک مربی www.es.medadvice.net/premier-miracle-noir-mask/ان تمرین بهترین عملکرد را داشته و نتیجه بگیرید.
بعد از تغذیه، انتخاب برنامه تمرین مناسب با وضعیت جسمانی شما اهمیت زیادی دارد. اگر تازه ورزش را شروع کردید نباید مثل یک حرفه‌ای ورزش کنید. زیر نظر یک مربی مسیر ورزش را آغاز و رو به جلو حرکت کنید و با توجه به توصیه‌های او در هر برهه زمانی تمرینات و تغذیه درست را انتخاب کنید.
از رفتن به باشگاه در زمان اوج شلوغی خودداری کنید، این کار موجب استراحت بیش از حد بین هر ست میشه! چون ممکنه همزمان چند نفر با شما یک حرکت رو بخوان انجام بدن. استراحت کوتاه بین هر ست هم اثرات منفی خودش رو دارد.
علاوه بر حضور جسمی، حضور ذهنی در حین تمرین داشته باشید؛ از فکرهای اضافه خودداری کنید. حضور ذهنی به تمرین و انقباض عضله بهتر تاثیر میزاره و همچنین بین هر ست ۳ – ۴ دقیقه در اعماق افکار خود غرق نمی‌شوید، تا اینکه یکی بیاد ازتون بپرسه با این دستگاه چند ست دارید و نجات پیدا کنید!
از ناتوانی می‌ترسید، به همین سادگی! وزنه‌های سبک‌تر از توان خود انتخاب می‌کنید و حتی برخی حرکات رو حذف می‌کنید. وزنه‌هایی انتخاب کنید که با آنها قادر به انجام فرم صحیح حرکات باشید.
باشگاه تنها جاییه که خود واقعی‌تون هستید، پس اون شخصیت درون‌تون که یک فرد قدرتمنده رو ظاهر کنید. اگر آهنگ موجب این کار میشه با خودتون هدفون ببرید و به نگاه‌های افراد اهمیت ندید.
استراحت کافی برای ریکاوری اهمیت زیادی دارد، اگر در طول روز فعال هستید پیش از تمرین کمی استراحت کنید.

بدنسازی

آموزش مجازی فوتبال

سوخت عضلات
برای اینکه عضلات به شدت کار کنند باید سوخت مورد نیاز عضله را تامین کنید.سلول های عضله نیز مانند دیگر سلول ها با ترکیب پر انرژی ای تی پی آدنوزین تری فسفات انرژی خود را تامین می کنند.تمرینات قدرتی موجب ساخت عضله می شوند اما برای اینکه این ساخت وساز صورت پذیرد باید مصالح ساختمانی آن را فراهم کنید پروتئین ،کربوهیدرات و چربی .

تغذیه